/ Verden / Norge / Viken / Fredrikstad

Stisykling i Fredrikstad, Viken, Norge

I Fredrikstad finner du 8 stier med en total lengde på 55 kilometer. Planlegg sykkelturen på de beste stiene med GPX-spor, bilder, beskrivelser og høydeprofiler. Filtrer for de best rangerte stiene, eller velg passende vanskelighetsgrad for å finne de beste stiene for ditt eventyr. Bruk Trailguide-appen til å se GPS-posisjonen din og navigere for å finne frem.

8.9km | 133m ◢ ◣ 149m

Stonecutter Mk.II

Denne runden byr på tre typer stitrase: Stier og kjerreveier brukt i forbindelse med steinhugging. Jevne enkeltsporstier. Stier som er i ferd med å forsvinne pga lite bruk og skogsdrift. Nøkkelen til …
Gressvik, Viken
17.2km | 300m ◢ ◣ 296m

Svabergscruise t/r Oksrødkilen - Strømsund

Fra Oksrødkilen opp til Blåsopp, videre til en liten runde på Rakholmen før stien går videre via Dypeklo, Helleskilen, Foten, over Dragsund til Strømsund mot Strømtangen. Et par hundre meter asfalt, m…
9.7km | 146m ◢ ◣ 155m

Slickrock trails

Runde på svaberg langs strandlinja på Torsølandet. Runden følger deretter flotte furunålstier på stiene som gikk mellom de gamle husmannsplassene, og Munkemåsveien hvor husmennene gikk til arbeidet på…
Engelsviken, Viken
8.9km | 145m ◢ ◣ 150m

Kyststien

Svaberg, flyt, stedveise tekniske utfordringer, crux, strand, havutsikt, bademuligheter. Denne stien har alt!
Torp, Viken
1.9km | 8m ◢ ◣ 0m

Årumstien

Vakkert preparert tursti som følger og krysser en bekk. Flere broer. Dette er en populær tursti, så gå lett, og stopp/gå til side for alle andre for å unngå diskusjoner.
Gressvik, Viken
4.6km | 79m ◢ ◣ 118m

117 to the sea

Svabergflyt. Mange artige partier som krever fart og teknikk.
Torp, Viken
1.5km | 18m ◢ ◣ 42m

Til Hunn-feltet via Ravneberget

Småkupert barnålssti med innslag av sva. Noen små kneiker på grensen til crux. Fra toppen fin nedkjøring til traktorvei som følges et lite stykke før stien knekker inn til venstre. Videre er det flere…
1.8km | 34m ◢ ◣ 23m

Blåsåsen

Rask og morsom sti som kobler Heiefjella (Orsmyrveien) med Brevik. Underlaget er bart fjell og furuskogbunn. Stien har to-tre utfordrende kneiker, ellers lehhsyklet. Fin som retur når du har syklet "D…