/ Verden / Norge / Nordland / Fauske / Sulitjelma

Sulitjelma, Fauske, Nordland, Norge
4km|23m ◢ ◣ 270m|09.08.2020

Beskrivelse

Flott tur som stort sett følger smale, gode stier. Starter med litt grov grusveg frå skisenteret. Nede ved Daja-vatnet går det over til sti, litt opp og litt ned. Etter å ha kryssa ei myr kjem ein inn på "Blåløypa". Etter nokre meter på denne må ein ta til høgre. Deretter nedover til ein kjem inn på vegen mot skytebanen. Nede på denne, ta til venstre nesten til brua over elva frå Daja. Der er det skilt, litt skjult, med stien ned mot høgre. Sykle ned her, trill over første bekk, så er det stort sett sykling nedover heile vegen ned til Fagerlia. Fleire km med artig og enkel sykling. Ein passerer fleire minner etter gruvedrifta, mellom anna ein dragstol. Stien avslutter bratt på litt betre sti/traktorveg. NB! Dette er også ein tursti. Vis hensyn til folk til fots.

Hvordan finne stien

Parker ved Sulitjelma fjelllandsby. Stien startar ved øvre parkeringsplass, følgjer første metrane nedover oppgrusa skiløypetrasè til Daja.

Fin, smal sti nedover passe bratte bakker
Foto: Sveinung Bertnes Råheim
Dragstol frå tida med gruvedrift i området.
Flytsti store deler av vegen.
Nesten nede sykler ein forbi Geithola.
Foto: Sveinung Bertnes Råheim

Siste førerapporter

Sveinung Bertnes Råheim rapporterte forholdene på Sulitjelma fjelllandsby til Fagerlia som bra. Veldig bra sti. Generelt vått i terrenget. Også sleipt på ein del berg. Kunne gjerne vore rydda litt langs stien, men det går fint.15.aug.2022