/ Verden / Norge / Viken / Gjerdrum / Gjerdrum

Gjerdrum, Viken, Norge
3.2km|4m ◢ ◣ 93m|20.09.2016

Beskrivelse

Parker ved Langata og sykle rett inn på stien på høyre side av parkeringen (samme sti som Sykkel trøbbel). etter du har passert grusbelagt sti og myr parti ca 200 m ta av til venstre og følg markert sti oppover, etter ca 500 m ta av første sti til høyre, følg så denne videre på lekent småteknisk sti. etter hver kommer du inn på en større sti som igjen ender på ett kort parti grus veg. forsett her videre på sti/skiløype. Du kommer etterhvert til skiløypa, ta til venstre denne tar deg videre forbi Rindalskoia og en km lengre opp er det skiltet til Busterudvangen til venstre. denne stien er små teknisk og delvis slitsom oppover men lar seg fint sykle. etterhver kommer du opp til Busterudvangen. alternativt kan man sykle videre forbi hytta og inn på neste sti "Busterudvangen-Rundtjern" eller sykle ned samme veg. nevnte sti er en fin flyt sti dog med noen myrpartier.

Hvordan finne stien

Utgangs punktet fra Langata men går an å sykle samme runde med utgangspunkt fra Tærudhallen, følg blåmerket sti fra Rindalshytta opp til Busterudvangen. etter ca 1 km går det av en sti med skilting til Busterudvangen følg denne og herfra er det blåmerket hele vegen opp til Busterudvangen.

følg så Busterudvangen-Rundtjern stien ned igjen. Fra Rundtjern er det ,mange muligheter til siste endestasjonen i Langgata.